28 May, 2009

Grrrrrr....

Before korang baca lebih lanjut aku nak mintak maaf kalau ade guna bahasa yang kasar. Sekadar nak meluahkan perasaan aje..

Sape la makhluk yang pandai sangat yang cabut plug incubator bila terang2 kat suis tu tulis "Please do not remove". Tak reti baca ke apa?? yang peliknya..sume orang kat situ reseacher, dorg patut taula betapa pentingnya incubator tue especially for tissue culture. Benda paling basic kot untuk cell survive adalah temperature yang sesuai dan CO2. Macam mana cell nak hidup kalau 2 menda penting tu takde. Habis mati sume cell kesejukan. Naseb baek la aku ade 1 plate je, tu pun aku baru plate kan cell tue semalam. Kalau aku dah nak stain cell tue arie nie memang tak pasal2 aku jadi pembunuh kang. dahla experiment tue amek masa 2 minggu. Spoil betulla, dah plate nie tak boleh nak guna aku kene kerja lebih masa sket supaya aku ada result nak present dalam masa 2 minggu nanti.

Kalau aku takde keje laen takpela jugak..Nie assignment pun tak siap lagi, next week dahla last week untuk klas. Sempat ke tak aku nak siapkan assignment nie? Stress btol..nie pun spatutnya buat keje sempat lagi nak tulis blog. Tapi takkan nak buat keje je, kena rehat jugak kan?? tambah dengan geram dengan makhluk yang tak diketahui lagi..

Ok..dahlah..kene sambung wat report nie..
Chaiyok Huda!!


Till then~

1 says:

misz_nierah said...

eh? erk...huhu...huda, rileks2. jgn marah! be cool gurl. mmg x reti bahase btol la "alien" tu. huhu...kene debik baru tau. rileks no. Aja aja fighting!!!! Go go chayo!!! -_-